QUALITY POLICY & QUALITY OBJECTIVES

QUALITY POLICY :

  • Understanding the customer that customer is everything, customer is usually right.
  • Determined to work professionally and on schedule.
  • Committed to work safely and upgrade the manpower by ways of training.
  • Committed to improve the effectiveness of ISO 9001:2000 continuously.

    __________
  • Memahami pelanggan, bahwa pelanggan adalah segalanya dan biasanya selalu benar.
  • Bekerja secara profesional dan tepat waktu.
  • Mengutamakan keselamatan kerja dan meningkatkan kualitas personel dengan cara memberikan pelatihan secara berkala.
  • Akan meningkatkan efektifitas ISO 9001:2008 secara berkesinambungan.

QUALITY OBJECTIVES :

  • To achieve the Physical Availability of Equipments by 90-95% in 3 years.
  • To work safely by minimized the accident happens to three accidents average in all site (location) and zero accident in fatality per month in.

    __________
  • Mencapai kesiapan fisik unit untuk beroperasi 90-95% dalam 3 (tiga) tahun.
  • Bekerja dengan aman dengan meminimalisasi tingkat kecelakaan hingga 3 kejadian rata-rata di seluruh site (lokasi) dan 0 (zero) kejadian dalam hal fatality tiap bulan selama 3 (tiga) tahun.